Voice loopt warm voor ASICS Benelux

by Karel Goethals on in Voice, PR

Voice is met het PR-budget van ASICS Benelux gaan lopen. Een bevestiging voor ons dat ‘Social PR’ de toekomst is voor de PR-strategie van merken.  

Dankzij social media is iedereen tegenwoordig een potentiële merkambassadeur. Merken moeten met hun PR-strategie dan ook verder kijken dan enkel journalisten. Het komt erop aan om via social media échte gesprekken te voeren - dus geen PR-praatjes - met een geïnteresseerde groep van journalisten, bloggers, experten, opinieleiders en andere online influencers.

ASICS-ambassadeurs

ASICS Benelux was op zoek naar een partner om zijn PR-aanpak te vernieuwen. Onze Social PR-benadering wist de bekende Japanse sportfabrikant het meest te overtuigen. Een mooie opsteker voor ons bureau, waardoor we met onze Social PR-activiteiten nu ook actief worden in Nederland. Daar zal Pride PR de lokale contacten verzorgen.

Het Voice-team telt verschillende fervente joggers in eigen rangen. Die worden meteen de eerste ambassadeurs van de nieuwe producten en op de events van ASICS. Verwacht de komende maanden dus maar heel wat ‘sponsored’ content! Trouwens: rechts op de foto mijn gloednieuwe Gel-Kayano's, het iconische model van ASICS, bij de start van de Antwerp 10 Miles dit weekend.